Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Μεταμόρφωσε το ψυγείο σου -- Upgrade your fridge

Αν το παλιό ψυγείο δεν σ' αρέσει πια και δεν ταιριάζει με την νέα σου κουζίνα, αλλά ούτε έχεις την δυνατότητα να αγοράσεις ένα καινούριο, δοκίμασε τις 3 ιδέες παρακάτω και μεταμόρφωσε το!


If you don't like any more your old fridge, or if it doesn't match in your new kitchen, and  you don't have enough money to buy a new one, try the following 3 ideas and upgrade it!


Ιδέα 1η : Ταπετσαρία - αυτοκόλλητο
Κάλυψε το ψυγείο σου με ταπετσαρία, ή με ταπετσαρία-αυτοκόλλητο! Γρήγορα και εύκολα θα έχεις ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

1st idea : Fill the fridge
surface with a sticker-wallpaper! Quickly and easily, and you will get an impressive result.


Ιδέα 2η : Φωτογραφίες 
Γέμισε ολόκληρο το ψυγείο με τις αγαπημένες σου φωτογραφίες! Τι πιο χαρούμενο και διασκεδαστικό!

2nd idea : Photos 
Fill the whole fridge with your favorite photos! What could be more cheerful and fun!


Ιδέα 3η : Μπογιά μαυροπίνακα
Βάψε το ψυγείο με μπογιά μαυροπίνακα! Μόλις στεγνώσει μπορείς να σημειώσεις τα ψώνια του σούπερ μάρκετ της εβδομάδας, και όχι μόνο!
Tip : Μπορείς να το βάψεις στο χρώμα που σ αρέσει, καθώς και να ζωγραφίσεις ότι σχέδιο φανταστείς!

3rd idea : Blackboard 
Paint the fridge with chalkboard paint! When it dry, you can write the supermarket list of the week, and more! 
Tip: You can paint it the color you like in, and to draw every design you can imagine!


| photos from athomeinlove.com |


10 σχόλια:

  1. Αυτό και αν είναι μεταμόρφωση! Με ένα τέτοιο ψυγείο δεν αλλάζει μόνο αυτό αλλάζει όψη όλη η κουζίνα. Φοβερή ιδέα και χαίρομαι που σε βρήκα γιατί πραγματικά μου άρεσε η βόλτα μου στο μπλογκ σου. Να είσαι καλά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Ελλη μου!!Η ιδέα τής, Ταπετσαρία - αυτοκόλλητο,είναι φανταστική!!Οτι πρέπει για τό μικρό ψυγείο στό μπάρμπεκιου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτο με τα λουλουδάκια και τα πουλάκια το καλύτερό μου!!! Ρομαντισμός πάνω απ' όλα! (ας είναι και με τη μαρουλοσαλάτα παραδίπλα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομίζω στα μικρά ψυγεία, θα έδειχνε υπέροχο!
    Την καλημέρα μου
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σουπερ τελειεις ιδεες! οταν ημουν φοιτήτρια, είχα ενα πολύυυυ παλιό ψυγείο, και ο μπαμπας μου το εβαψε κατακόκκινο με σπρει (ειδικό για μεταλλικες επιφανειες) και όλοι έλεγαν για φοβερό ψυγείο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειες ιδέες!!!Ειδικά αυτή με την ταπετσαρία μου άρεσε πολύ!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κοιτα να δεις ποσο ευκολα μπορείς να κανεις ενα ψυγειο καλύτερο απο πριν!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραίες ιδέες! Τις φωτογραφίες και την ταπετσαρία τα έχω ξαναδεί, αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ο μαυροπίνακας!
    Χρήσιμο!! Όχι μόνο για τα ψώνια, αλλά και για ανταλλαγή μηνυμάτων!! Ή για να γράφεις κάθε ημέρα ένα διαφορετικό motto...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Emeis sto spiti exoume fotografies oikohgeniakes kai Kart Postal apo tis xores kai diakopes pou pame! Etsi sou erxetai i orexi gia perissoteres diakopes!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η πρώτη ιδέα είναι κι η αγαπημένη μου! Μόλις σε βρήκα και μου αρέσει πολύ το περιεχόμενο του blog σου. Θα τα λέμε συχνά πό δω και πέρα, σε ακολουθώ πλέον μέσα από το bloglovin'! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...